Meillä on ollut kipeenä koko porukka isäntäja emäntä myyräkuumeessa ja noroviruksessa ja miä myös olin paripäivää kipeenä , mikään ei oikein maistunut massu oli kipeenä ja oksetti. Riisivesi oli sitten hyvää kun alkoi taas ruoka maittamaan ja nyt oon jo taas ihan kunnossa, tässä myös kuva kun mä oon potilaana

Koirakoulu meni viimeviikolla aivan pipariksi, tai emäntä väitti niin minulla oli kyllä tosi hauksaa. Enhän ollut kavereita nähnyt pariin viikkoon joten leikkiä teki kovasti vaan mieli enkä millään olis jaksanut keskittyä mihinkään oppimis juttuihin. Jospa tänään sitten ehkä viittis vähän jotain tehdäkkin. Ai niin opin mä viimeviikolla sen maahan meno käskyn, mutta miksi ihmeessä siellä on oltava sen remmin päässä ei kotonakaan eikä lenkillä tarvii olla, mua vähän se häiritsee ja sit meinaan alkaa vaan pyöriin ja hyppiin.

On mulla uusi leikkikin, sen nimi on ampiaisen ja perhosen jahtaus. Emäntä tosin aina huutaa että jätä ne ampiaiset rauhaan ennen kun ne pistää, niin mitä pistää mä en oikein tajua ??

Mutta nyt jatkan päiväunia ja sit illalla taas oppimaan uutta.